אלקין: "שיווקתי דירות לחרדים כפול מליצמן"

אייל ראובן No Comments on אלקין: "שיווקתי דירות לחרדים כפול מליצמן"

שר השיכון זאב אלקין בריאיון עמוס כותרות לגדסי ופרידמן ב"שטח נדלני": "אם הייתי ממשיך לשווק 50 אלף כמו קודמי ליצמן, מחירי הדיור היו ממשיכים לטפס" | וגם: זה מה שהוא חושב על חברתו לממשלה מרב מיכאלי, ועל פסקת ההתגברות | הריאיון המלא

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון זאב אלקין בריאיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"שטח נדלני": "אני רוצה להיות שר השיכון בממשלה הבאה, אני רוצה להמשיך את התהליכים שהתחלנו. ידעתי בתחילת הקדנציה שאנחנו הולכים לעליית מחירים, לכחלון לקח 3 שנים לבלום את העליות. בשנה הקודמות שווקו 50 אלף יח"ד, אנחנו שיווקנו כפול" פתח אלקין.

"שוק הדיור מגיב באיחור של שנתיים שלש" הסביר אלקין, "אם כחלון לא היה פועל, זה לא היה קורה, אם הייתי ממשיך לשווק 50 אלף כמו קודמי ליצמן, מחירי הדיור היו ממשיכים לטפס" אמר.

"אנשי המקצוע טוענים שצריך רק 80 אלף יחידות בשנה כדי למנוע את עליית המחירים, אבל בגלל שצריך להדביק את הקצב משווקים יותר. עקפנו את השיא של כחלון. אם זה ייפסק נחזור אחורה".

"ליצמן שיווק 2300 דירות לחרדים בשנה שהוא היה שר השיכון, אני שיווקתי 4000 שזה כפול ממנו. אולי לא היה לכם נציג במשרד השיכון אבל התוצאות טובות" טען אלקין בריאיון.

"עצרתי בתחנת דלק בכביש 6, קבוצת חרדים עצרו אותי והודו לי על הדירות בהנחה. הם אמרו לי שהם מקווים שאשאר במשרד" סיפר.

אלקין התייחס גם לסערה שעוררה חברתו לממשלה מרב מיכאלי על התחב"צ בשבת: "מדובר על הכרזה בלי היתכנות מעשית, אני חושב שדברים כאלו צריכים להיות בשיח מול ראשי הרשויות, וגם להם צריכה להיות אמירה. לא ראוי לעשות את זה במחטף לפני בחירות".

"כולנו מבינים שזה או 61 לנתניהו, או ממשלה בראשות בני גנץ. זה ברור שזה יהיה עם הרשימות שנמצאות בגוש של נתניהו כיום, וללא הרשימה המשותפת" הוסיף.

לסיום התייחס השר לרפורמות הנדרשות במערכת המשפט: "אנחנו לא קבלים את ההתקפות על מערכת המשפט, אבל חושבים שצריך לעשות שם רפורמות, שאגב הוא בין היחידים שעשו משהו בעניין זה גדעון סער. לדעתי צריך להעביר את חוק יסוד החקיקה שכולל את פסקת ההתגברות".

 

 



0 תגובות